אירית בוטיק לוק לבן

היום לא רק כלות לובשות לבן לאירועי החתונה.
היום כל אישה רוצה ללבוש לבן חגיגי במיוחד לאירוע שלה שלא כולל רק חופה וקידושין.
יש מגוון רחב של אירועים שכולל – עליה לתורה של הבן לאירוע בר מצווה, בריתה או ברית מילה לילד, או אפילו חג שבו את רוצה ללבוש שמלה לבנה או חליפה לבנה צנועה ולהיות בשיא הסטייל!

אז איך עושים זאת?
מה לובשים ?

הינה לכן הצעה לכל אירוע לבן שהוא לא רק -כלה

1. צילומי טראש וזוגיות:

אז נתחיל מהאובייס שלנו. בראש ובראשונה כלות לפני החתונה מחפשות שמלה לבנה לטראש או שמלה לבנה לצילומי זוגיות (בנינו מדובר באותה שמלה). השמלה שתחפשי תיהיה לרוב ארוכה מקסי עד הרצפה, בעלת בד מתנפנף כדי להוציא תמונות מושלמות ברוח עם הרקע המושלם!

2. חתונה קטנה בחו”ל:

בשנים האחרונות זוגות רבים מחליטים להתחתן בחו”ל. וכשמדובר בחתונה קטנה במדינה אחרת, לרוב לא יהיו המון מוזמנים או הפקה ענקית. ולכן מומלץ ללבוש שמלה לבנה קלילה ונוחה. רצוי שמלת מקסי ארוכה מבדים מיוחדים בשילוב תחרה- תמיד תזכרי שגם אם החתונה קטנה, את עדיין כלה!
לרוב מדובר במדינות קרות אז מומלץ ללבוש שאל פרווה לבן מעל השמלה. מבודד קור כדי להרגיש בנוח.

3. שמלת כלה ראשונה, שמלת כלה שניה:

שמלת כלה, איך לא? לשמלת כלה ראשונה לרוב נהוג ללבוש שמלת מקסי בשלל העיצובים והדגמים. כשמלת כלה שניה רצוי שמלה יותר נשפכת ונוחה. גם שמלת כלה שניה קצרה תתאים פה בול!

4. אירוע יציאה מהמקווה:

כשאת יוצאת מהמקווה, עלייך ללבוש שמלה לבנה קלילה שהיא נוחה ללבישה. רצוי מבד סאטן. תמיד תזכרי שאירוע המקווה שלך הוא טהור מאוד וא חייבת ללבוש הלבשה תחתונה ושמלה לבנה חדשה שלא לבשת עדיין מעולם.

5. אירוע הפרשת חלה:

בהפרשת חלה תוכלי ללבוש אוברול לבן או שמלה לבנה. רצוי שרוולים קצרים עד המרפק כדי שלא יפריעו לך להכין וללוש את הבצק בהפרשת חלה. רצוי לוק לבן עדין ללא טחרות, נקי וקלאסי.

6. שמלה לבנה לשבת חתן:

לשבתן חתן יש שני לוקים לבנים. הראשון לארוחת שישי בערב שבו רצוי ללבוש חליפה מחוייטת קלאסית ונוחה. כמובן שתיהיה צנועה. והשני, ליום שבת עצמו בבית כנסת שעלייך ללבוש את הבגד הלבן יום שלם כמעט! ולכן, חשיבות הנוחות באותו יום היא גבוה מאוד! רצוי ללבוש שמלה לבנה צנועה ומשוחררת שבה תוכלי להיות יום שלם וגם לאכול איתה. קחי תמיד עוד שמלה לבנה צנועה לגיבוי.

7. לוק לבן למסיבת הרווקות שלך:

לא משנה איזה אירוע מסיבת רווקות את עושה- בין אם זה בחו”ל, במלון, בוילה, בים, במסעדה וכו’ – תמיד תצטרכי ללבוש שמלה לבנה וקלילה מעל בגד ים. מסיבת הרווקות שלך זה כמעט האירוע האחרון שבו תזכי ללבוש את הלבן שלך בסטייל והצטלם 700 תמונות מהממות! למסיבת הרווקות תוכלי ללבוש סט של חצאית וטופ, או שמלת תחרה כייפית וקלילה.

8. לצילומי הריון:

כמה שלבן זה יפה! לבן זה טהור, לבן זה צח, לבן זה תמים ומשדר התחלות חדשות. בדיוק בגלל זה, כשאת עושה צילומי הריון ומחליפה לוקים בין לבין- שמלה לבנה זה מסט! שמלה לבנה, משוחררת, קלילה ולקאסית תשתלב מצויין בצילומי ההריון שלך.

9. שמלה לבנה לאמא של ילד בר מצווה או בת מצווה:

אז נכון, את כבר לא כלה. ונכון, זה האירוע של הילד או הילדה. אבל גם לך מגיע להתלבש בלוק הכי יפה שיש! את לא חייבת ללבוש שמלת כלה בשביל ללבוש שמלה לבנה. יש המון שמלות או חליפות לבנות מחוייטות ומחמיאות מאוד לגוף- שיתאימו בדיוק לאמא שחוגגת לבן שלה בר מצווה, או לבת שלה בת מצווה. לוק לבן שמדרג כל סטייל! גאן כדאיי לך לחפש שמלות צמודות במותן שמחטבות ויושבות יפה על הגוף. גם שמלות צמודות לבנות בא בחשבון.

10. שמלה לילדת בת מצווה:

אמנם קוראים לזה ‘ילדת’ בת מצווה, אבל הילדה כבר לא ילדה. הילדה רוצה שמלה נשית אך ברוח צעירה. שמלה ארוכה ומחמיאה לגוף. רצוי לשלב תחרה בשמלה קלילה, או שמלת שיפון לבנה שתיראה מושלם לילדה בת המצווה.

11. שמלה לבנה מחמיאה לברית מילה / בריתה:

את אחריי לידה. הגוף כמובן עדיין לא חזר לעצמו כל כך מהר. במיוחד אם את חוגגת אירוע ברית מילה בבית כנסת או באולם ועברו רק שבעה ימים. ולכן מומלץ ללבוש שמלות בסגנון גלבייה מחטבת. גלבייה שאינה צמודה בבטן, אז כן עושה צורה מחמיאה לגוף. אורך השמלה תלוי רק בך. רצוי ללבוש סגנון צנוע כדי לכבד את המוהל.

12. שמלה למסיבת אירוסין:

למסיבת אירוסין עם כל המשפחה, ההמלצה היא ללבוש משהו קלאסי ומכובד. שמלה עם שרוולים ארוכים, חליפה מחוייטת, וגם תחרה יכולה להשתלב מצויין כשהיא עדינה. יש ללבוש לוק לבן נוח לישיבה ממושכת ולאכילה.

13. שמלה או חליפה לטקס חלאקה של הילד:

טקס חלאקה לילד בן 3, לרוב מתבצע על ידי רב. בכותל או בבית כנסת. ולכן בראש ובראשונה עלייך לדעת שאת צריכה ללבוש בגד לבן צנוע. שמלה לבנה צנועה תתאים כאן באופן מושלם! שמלת סאטן/ שמלת שיפון/ שמלת מלמלות – הכל ישתלב כאן מצויין כל עוד השמלה צנועה ונוח לך. גם שמלה לבנה וצמודה יכולה להתאים כאן בול.

14. שמלה לבנה לשבע ברכות:

שבוע ברכות הוא חלק ממנהגי החתונה, מבצעים אותו לאחר החתונה ורצוי ללבוש שמלה לבנה צנועה או חליפה מחוייטת לבנה וצנועה.

15. שמלה צנועה לעליה לתורה:

עליה לתורה של ילד בר מצווה, זהו אירוע מרגש. וזאת הזדמנות בשבילך להתלבשש בלבן חגיגי ומיוחד! כל שמלה צנועה מחטבת ולבנה תתאים לך פה. גם שמלות לבנות צמודות צנועות.

16. בונוס: שמלת חג מהממת:

האם יש חג בארץ ישראל שלא מושלם ללבוש בו לבן? התשובה היא חג משמעית לא! כל שמלה שרכשת לכל 15 האירועים הללו, יכולה להתאים באופן מושלם לכל חגי ישראל. כי מה יותר יפה מאשר ללבוש שמלה לבנה לשבועות? או גלביה לבנה וצנועה ליום כיפור? או חליפה קלאסית מחוייטת לבנה לפסח? ועוד ועוד ..

לסיכום, כל אחת מאיתמנו צריכה להחזיק בארון כמה לוקים לבנים מושלמים שמתאימים לכל אירוע. בגדים לבנים צנועים ויפים שהיום כל כך יפה ללבוש! יש משהו טהור ונקי בצבע הלבן, שפשוט משדרג כל הופעה שלך!

היום, לא צריך להסתובב בקניון בעשרות חנויות כדיי למצוא אולי לוק אחד לבן שמתאים או לא מתאים לך.
היום יש חנות שלמה של מעל 300 דגמים ר-ק בלבן!
במחירים שפויים!!! ובכל המידות XXS – XL5 .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *