משלוחים:

*החלפה תתאפשרנה בתוך 7 יום מהמועד ביצוע העסקה*

החזרות:

פריטים שנרכשו באתר :

ניתן לבצע החזרה עד 48 שעות מקבלת ההזמנה בצירוף החשבונית פרט לפריטי סייל, בגדי ים, פריטים בעיצוב אישי, מארזים, עגילים והלבשה תחתונה

ניתן להחזיר את המוצרים בהגעה לחנות בקרית אונו, או במשלוח מטעם הלקוח לחנות.

חשוב לשים לב! התווית והאריזה המקורית שהגיעו עם הפריט נמצאים בשלמותם וכמובן, יש לוודא שלא נעשה כל שימוש ושלא נגרם שום פגם/נזק לפריט.

תקבלו החזר כספי תוך 14 ימי עסקים ממועד החזרת הפריט, אך ורק לכרטיס האשראי שממנו בוצעה ההזמנה. ההחזר יבוצע באותם תנאים של העסקה המקורית .

לא יוחזרו דמי משלוח אם הלקוח קיבל הטבה של משלוח חינם מעל 500 ש”ח- ז”א הוא יחוייב גם על המשלוח.

אין צורך לפנות לחברת האשראי על מנת לבטל את העסקה – כדי להקל עליכם, אנחנו כבר נטפל בזה עבורכם! 

החלפות:

אם הזמנתם פריט כשלהו והסתבר לכם שאינו בגודל המתאים, אינו תואם את ציפיותיך או סתם לא בא לכם עליו – תוכלו להביא אותו לבוטיק שלנו בהצגת חשבונית שנשלחה אליכם במייל ותוכלו לקבל זיכוי או החזר כספי .

חשוב לשים לב!
פרטי סייל, חלוקים, תחתונים, בגדי-ים, הנעלה ועגילים אינם ניתנים להחלפה או החזרה בהתאם להנחיית משרד הבריאות.
במקרה של פריט שהינו בלעדי לאתר, ניתן לפנות אלינו במייל

ניתן להחליף מוצר שנרכש באיסוף עצמי עד 4 ימים ממועד האיסוף לכול המאוחר

ניתן להחזיר מוצר שנרכש באיסוף עצמי עד 48 שעות ממועד האיסוף לכול המאוחר

פריטים שנרכשו בבוטיק:

פריטים שנרכשו במבצע/ סוף עונה: תינתן אפשרות זיכוי /החלפה עד  1 ימים מהקניה בצירוף חשבונית / פתק החלפה.

במידה והחלטתם לבצע החזרה לפריט, ינתן החזר כספי בתוך 3 ימי עסקים ובהתאם לחוק. ההחזר הכספי ינתן תמיד על הסכום ששולם בחשבונית. החזר של רכישות שבוצעו בכרטיס מתנה (גיפט-כארד) יתבצע בזיכוי. רוצים הבהרה נוספת? התעוררה בעיה? יש לכם שאלה? אנחנו כאן בשבילכם! פנו לשירות הלקוחות  שעות פעילות: בימים א-ה (לא כולל חג וערבי חג) בשעות 08:30 – 16:30.

ביטול עסקה:

בעת ביטול עסקה ששולמה באתר, נגבים דמי ביטול על סך 5% מכלל העסקה (או מקסימום 100 ש”ח) – כהחזר על הוצאות העסקה וביטולה, וכוללים דמי טיפול וכל הוצאה או התחייבות בשל משלוח, אריזה ודמי סליקה, שנגרמו בשל ביטול העסקה.